Ad hoc-support af CMS-systemer

Hjælp og support til drift og vedligeholdelse af WordPress, Magento og Umbraco CMS-systemer. Hurtigt og professionelt uden lange ventetider og ca. 50 % billigere end danske bureauer.

Mange virksomheder oplever ofte, at serviceniveauet falder, når et IT-projekt er afsluttet - e-mails, chats og telefonopkald forbliver ubesvarede, og små supportopgaver tager længere og længere tid at få lavet.

Udvikleren eller bureauet er ofte hurtigt videre til det næste store projekt, så små support- eller vedligeholdelsesopgaver skubbes til side og ryger nederst på deres prioriteringsliste.

Hos 1902 Software betragter vi ad hoc-support som en separat, uafhængig service. Selvom vi påtager os store udviklingsprojekter, hvor vi bygger systemer fra bunden, så er vi meget glade for at tage os af dit systems daglige support og vedligeholdelse, og det uanset om det er os eller et andet firma, der har udviklet det.

Vores supportløsning

Vi tilbyder ad hoc-support til både nye og gamle kunder - og vi fortsætter ofte med at vedligeholde de systemer, vi udviklede. Vi overtager gerne vedligeholdelsen af systemer, der er lavet af en anden udvikler eller bureau.

1902 har gjort et fremragende stykke arbejde på vores hjemmeside. De bekymrer sig om optimering af både store store og små ting. Serviceniveauet er højt, og svartiden er upåklagelig. (oversat fra engelsk)

Azra Bihorac
E-commerce Manager

Efter at projektet er live, fortsætter vi normalt med at lave ad hoc-support og vedligeholdelse af systemet. Den samme projektleder og det samme udviklingsteam, som lavede systemet, vil være dem, der laver supporten, da de kender systemet ind og ud.

Det giver dig mulighed for at få lavet nye funktioner til forbedring af din hjemmeside, webshop eller app, uden at du skal have besvær med at finde og hyre et nyt team og bruge både tid og penge på at oplære dem i dit system.

Med vores support-løsning kan du komme med opgaver, som du vil, uden månedlige abonnementer eller minimumskøb.

Du begynder med at købe et klippekort svarende til ca. 20 timers arbejde. Når du sender os opgaver, trækker vi den forbrugte tid fra din saldo. I modsætning til mange af vores konkurrenter runder vi IKKE op til nærmeste halve eller hele time, hos os betales kun for medgået tid (og vi skelner mellem fakturerbare og ikke-fakturerbare timer). Hvis du beslutter dig for at stoppe med supportløsningen, tilbagebetales eventuel resterende saldo til dig.

Her er den typiske arbejdsgang når ad hoc-supportopgaver løses:

  • Ved mindre opgaver kan de blot sende gennem vores projektstyrings-system.
  • Hvis der er ting, som skal afklares, holder vi et møde med dig, hvor detaljerne gennemgås.
  • Din projektleder giver dig et samlet estimat i forhold til tidsforbrug og omkostninger. Afhængigt af hvad vi har aftalt, kan vi ofte påbegynde opgaven, hvis den er estimeret til at tage mindre end 5 timer, uden din forudgodkendelse. Dermed sænkes "ekspeditionstiden", og opgaven er måske allerede færdig, når du møder på arbejde om morgenen.
  • Hvis opgaven er estimeret til at tage mere end 5 timer, skal du godkende prisoverslaget, før vi begynder. Når du har gjort det, starter vi med designet og/eller udviklingen så hurtig som muligt, typiske inden for 48 timer. Vi informerer om leveringstiden, hvis ikke vi kan starte inden for 48 timer. Efter afslutning og testes implementeres ændringerne på staging-serveren, så du kan se resultatet, før vi installerer det på din live-server. Afhængigt af vores samarbejde kan vi også installere ændringerne direkte på din live-server, hvis vi har en aftale om dette.
  • Ved større opgaver er processen stort set den samme, dog skal vi have et eller flere møder med dig for at gennemgå og planlægge detaljerne.

Vores team har stor erfaring med at overtage support og videreudvikling af eksisterende hjemmesider, webshops eller apps, som er lavet af andre udviklere eller bureauer. Sådan fungerer det normalt:

  1. Vi starter med et indledende møde og onboarding. (Få mere at vide om, hvordan du kommer i gang med os)
  2. Vi får de nødvendige login-oplysninger samt adgang til dit system og de tilhørende konti.
  3. Din projektleder laver en systemgennemgang, hvor han eller hun ser på, hvordan systemet er udviklet, hvilke plug-ins der bruges, hvilke integrationer der er lavet, og om der er foretaget ændringer i "coren" af CMS'et eller systemet.
  4. Denne gennemgang er nødvendig, så vi kan få et overblik over systemet (se kvaliteten af kode, tjekke loadspeed, identificere SEO-fejl) osv.
  5. Vi informerer dig om væsentlige fejl eller problemer, vi støder på, før vores samarbejde starter. Hvis der er væsentlige fejl i dit system, har du mulighed for at få din tidligere udvikler til at løse dem først, inden du skifter over til os.
  6. Forudsat at vi ikke finder problemer med dit system, laver din projektleder herefter et prisoverslag på dine ad hoc-opgaver. Når du har godkendt overslaget, starter vi med designet og/eller udviklingen.
  7. Når ændringerne er færdige, testes og installeres de på din staging- eller live-server, afhængigt af hvad vi har aftalt.

Projektet er lykkedes til fulde og vi har fået en super flot service, som vi er meget glade for. Der er ingen tvivl om at 1902 skal hjælpe os med den næste service.

Martin Thorborg
Amino.dk

Din projektleder er tilgængelig mandag-fredag, fra 08:00 til 19:00 filippinsk tid (GMT + 8).

Som hovedregel supporterer vi kun uden for vores arbejdstid, hvis kunden har et problem, som påvirker forretningsdriften, f.eks. et check-out, som pludselig ikke virker, eller en server, som ikke svarer.  Ikke-kritiske opgaver vil blive løst efter først-til-mølle-princippet på den først arbejdsdag umiddelbart efter supportanmodningen.

Sådan får du support uden for arbejdstiden:

  • Send en e-mail til support@1902.software. Dette er den eneste e-mail, som overvåges uden for arbejdstiden. Undlad venligst at sende en e-mail direkte til din projektleder eller andre kontakter i virksomheden. Husk altid at inkludere dit mobil-telefonnummer, så vi kan få fat i dig.
  • Når vi har modtaget din e-mail, sender vi den enten videre til din projektleder eller (hvis han/hun ikke er tilgængelig) en anden projektleder, som kan løse problemet.

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov