Ad hoc-support af CMS-systemer

Hjælp og support til drift og vedligeholdelse af WordPress, Magento og Umbraco CMS-systemer. Hurtig og professionel CMS-support uden lange ventetider og ca. 50 % billigere end danske bureauer.

Mange virksomheder oplever ofte, at serviceniveauet falder, når et udviklingsprojekt er afsluttet – e-mails, chats og telefonopkald forbliver ubesvarede, og små supportopgaver tager længere og længere tid at få lavet.

Udvikleren eller bureauet er ofte hurtigt videre til det næste store projekt, så små support- eller vedligeholdelsesopgaver skubbes til side og ryger nederst på prioriteringslisten.

Hos 1902 Software betragter vi ad hoc-support som en separat, uafhængig service. Vi påtager os med glæde den daglige hjemmeside- eller webshop-support og -vedligeholdelse, lige meget om det er os eller en anden virksomhed, der har stået for udviklingen.

Du kan læse mere om vores udviklings- og design-processer, hvis du vil vide mere om, hvordan vi gennemfører hjemmeside- eller webshop-projekter hos os.

Vi tilbyder ad hoc-support til både nye og gamle kunder – og vi fortsætter ofte med at vedligeholde de systemer, som vi har stået for udviklingen af. Vi overtager gerne vedligeholdelsen af systemer, der er lavet af en anden udvikler eller bureau.

Efter at projektet er gået live, fortsætter vi som udgangspunkt med at lave ad hoc CMS-support og -vedligeholdelse. Den samme projektleder og det samme udviklingsteam, som lavede systemet, vil også stå for supporten, da de kender systemet ind og ud.

Det giver dig mulighed for at forbedre din hjemmeside, webshop eller app med nye funktioner, uden at du skal have besvær med at finde og hyre et nyt team og bruge både tid og penge på at oplære dem i dit system.

Med vores support-løsning kan du komme med opgaver, som du vil, uden månedlige abonnementer eller minimumskøb.

Du begynder med at købe et klippekort svarende til ca. 20 timers arbejde. Når du sender os opgaver, trækker vi den forbrugte tid fra din saldo. I modsætning til mange af vores konkurrenter runder vi IKKE op til nærmeste halve eller hele time, hos os betales kun for medgået tid (og vi skelner mellem fakturerbare og ikke-fakturerbare timer). Hvis du beslutter dig for at stoppe med supportløsningen, tilbagebetales eventuel resterende saldo til dig.

Vores team har stor erfaring med at overtage support og videreudvikling af eksisterende hjemmesider, webshops eller apps, som er lavet af andre udviklere eller bureauer. Sådan fungerer det normalt:

  1. Vi starter med et indledende møde og onboarding. (Få mere at vide om, hvordan du kommer i gang med os)
  2. Vi får de nødvendige login-oplysninger samt adgang til dit system og de tilhørende konti.
  3. Din projektleder laver en systemgennemgang, hvor han eller hun ser på, hvordan systemet er udviklet, hvilke plug-ins der bruges, hvilke integrationer der er lavet, og om der er foretaget ændringer i "kernen" af CMS'et eller systemet. Denne gennemgang er nødvendig, så vi kan få et overblik over systemet (se kvaliteten af kode, tjekke loadspeed, identificere SEO-fejl) osv.
  4. Vi informerer dig om væsentlige fejl eller problemer, vi støder på, før vores samarbejde starter. Hvis der er væsentlige fejl i dit system, har du mulighed for at få din tidligere udvikler til at løse dem, inden du skifter over til os.
  5. Forudsat at vi ikke finder problemer med dit system, laver din projektleder herefter et prisoverslag på dine ad hoc-opgaver. Når du har godkendt overslaget, starter vi med designet og/eller udviklingen.
  6. Når ændringerne er færdige, testes og installeres de på din staging- eller live-server, afhængigt af hvad vi har aftalt.

Din projektleder er tilgængelig mandag-fredag, fra 08:00 til 19:00 filippinsk tid (GMT + 8).

Som hovedregel supporterer vi kun uden for vores arbejdstid, hvis kunden har et problem, som påvirker forretningsdriften, f.eks. et check-out, som pludselig ikke virker, eller en server, som ikke svarer. Ikke-kritiske opgaver vil blive løst efter først-til-mølle-princippet på den først arbejdsdag umiddelbart efter supportanmodningen.

Sådan får du support uden for arbejdstiden:

  • Send en e-mail til [email protected]. Dette er den eneste e-mail, som overvåges uden for arbejdstiden. Undlad venligst at sende en e-mail direkte til din projektleder eller andre kontakter i virksomheden. Husk altid at inkludere dit telefonnummer, så vi kan få fat på dig.
  • Når vi har modtaget din e-mail, sender vi den enten videre til din projektleder eller (hvis han/hun ikke er tilgængelig) en anden projektleder, som kan løse problemet.

Se vores time priser

Der opstod en fejl, der er markeret med rødt. Opdater dine indtastninger og prøv igen.