Ad hoc Magento-, WordPress- og Umbraco-support

Vi er vant til at løse alle de små supportopgaver som kommer i dagligdagen. Vi overtager og viderefører gerne eksisterende systemer. Vi har gjort det mange gange og ved hvordan man får det gjort smertefrit.

Lad os tale om dit projekt

Når du har læst denne artikel, forstår du hvordan vores system til ad hoc-support er organiseret, samt hvor nemt det er at arbejde sammen med 1902 Software omkring dine daglige supportopgaver.

Løsning af løbende supportopgaver

Mange virksomheder oplever at serviceniveauet falder efter leveringen af en ny webshop eller hjemmeside. Det manifesterer sig typisk ved at det tager længere og længere tid at få løst små support-opgaver, og at Skype-, telefon-, mail- og SMS-beskeder forbliver ubesvaret.

Der er ikke noget mere frustrerende end at skulle vente en uge på et svar og så to uger på at få udviklet en lille ændring som i bund og grund kun tager nogle få timer at lave.

Årsagen til det er ofte at virksomheden som lavede websitet eller shoppen, er videre med den næste kunde og ikke har tiden til at lave alle de små supportopgaver. Spørg rundt i dit netværk, de fleste har prøvet det.

Løsning af ad hoc-supportopgaver

Vores supportløsning er designet til virksomheder som har prøvet sig frem og uden success har testet en eller flere af følgende muligheder:

  • Man har prøvet at benytte en freelanceprogrammør (blog)
  • Man har prøvet at hyre en "billig" udvikler i Indien, Pakistan eller Thailand
  • Man har prøvet at ansætte en programmør som pludselig sagde op
  • Man har prøvet at betale 900 kroner i timen til et dansk softwarefirma
  • Man har prøvet at benytte et proprietært system og fundet ud af hvor svært og dyrt det er at få udviklet special-løsninger til det (læs evt. blogindlæg om open source vs. proprietære cms-systemer), hvorfor man nu er tilbage på et open source-system.

Vores priser er typisk 50 % lavere end danske bureauers

Og med 20 års erfaring kan vi måle os med de bedste i branchen

Vores support-setup

Hos os arbejder du sammen med en teknisk og en design-projektleder som leder medarbejderne her på kontoret. Du har som kunde ikke direkte adgang til programmørerne og designerne, da vores erfaring er at det ofte leder til misforståelser.

Med vores system kan du komme og gå med opgaver efter behov, og vi har ikke noget minimumskøb; vi løser med glæde en opgave som kun tager 30 minutter.

Vi er nødt til at have et system så opgaver løses på en "first come first served"-basis medmindre der er tale om situation hvor man som kunde taber penge, f.eks. hvis checkoutet pludselig ikke virker. Når sådan en situation opstår, løses opgaven med det samme, også hvis det er uden for vores normale arbejdstid – dog vil responstiden være lidt længere end når vi er på kontoret.

Større opgaver

Hvis du sidder med en stor opgave, f.eks. en opgradering af en webshop fra Magento 1 til Magento 2, så giver det næsten sig selv at den ikke kan løses fra den ene dag til den anden.

Det gælder derfor om at informere os så tidligt som muligt om større opgaver så vi kan planlægge dem.

Opstart

Vi starter normalt op ved først at lave et review på det eksisterende system. Her kigger vi på hvordan systemet er "skruet sammen", sådan at hvis vi ser et eller andet vi mener er lavet forkert, så kan vi informere om det før samarbejdet starter.

Vi laver også et kort interview med dig for at lære mere om din virksomhed og finde ud af hvordan vi skal arbejde sammen.

Vi har et mål, og det er at give dig det du vil have, på den måde som du vil have det.

Du kan læse mere om hvordan vi starter et nyt kundeforhold her, eller du kan udfylde kontaktformularen herunder, og så ringer vi dig op.
Hvis du ikke kan vente, er du meget velkommen til at ringe på 36987190 og få en uforpligtende samtale med Peter om dit projekt med det samme.

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov

Kontakt os

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov