Drag fordel af multi-channel integration til webshop

Udgivet: March 26, 2020

Onlinehandlen har udviklet sig enormt over de sidste par år:

Webshops, for eksempel, er gået fra at være en simpel “nice-to-have" til faktisk at være blevet en absolut nødvendighed for de virksomheder, som har en ambition om at nå ud til det stigende antal af kunder, der handler online.

De nyeste teknologier indenfor mobiltelefoner og tablets har samtidig også påvirket måden, hvorpå en virksomhed kan nå ud til sine kunder.

Hvad der tidligere var separate områder - butik, online, mobil, sociale medier – forventer kunderne nu, er integreret, for at skabe en god brandoplevelse.

Derfor er det ikke længere nok blot at sælge gennem flere kanaler og behandle dem som forskellige områder, der benytter sig af hver deres strategier for salg. For at give dine kunder en samlet brandoplevelse på tværs af disse kanaler er du nødt til at have en fuldt integreret opsætning - lige fra dine interne forretningssystemer til de eksterne platforme, som kunderne benytter.

Multi-channel integration i forbindelse med webshops handler om at forbinde alle de forskellige systemer og platforme, din virksomhed benytter sig af, således at du får en ensartet opsætning, men hjælper samtidig også med at sikre, at købsoplevelsen for dine kunder er problemfri, og at den hænger sammen på tværs af de forskellige systemer, de møder undervejs.

Seneste artikler

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov