Vi designer også optimerede hjemmesider, for eksempel WordPress hjemmesider, og webshops baseret på din brandidentitet. Vores designløsninger til branding går fra at analysere din branche, målgruppe og konkurrenter i planlægnings- og konceptualiseringsfasen og til at designe dit logo, farveskema, typografi og andre vigtige brandingelementer.
Vores løsninger til brand-design
- Virksomheds- og brancheanalyser – Vi lærer din virksomhed at kende og analyserer din branche, målgruppe og konkurrenter, så vi bedre kan konceptualisere det design, der bedst repræsenterer dit brand og få det til at skille sig ud.
- Logodesign – Vi skaber et unikt logodesign, der er visuelt tiltalende og som udtrykker din virksomheds identitet godt.
- Branding – Udover logoet hjælper vi også med at vælge den rigtige farvepalette (baseret på farvepsykologi og best practice fra branchen), typografi, ikoner og andre elementer, der udgør din virksomheds branding.
- Brandingelementer – Vi designer brandingelementer såsom produktemballage, hjemmeside eller webshop, elementer til opslag på sociale medier, visitkort, brevpapir, fakturaer, nyhedsbrevsskabeloner til e-mail og meget mere.
- Designguide – Vi hjælper dig med at sammensætte en designguide, der skitserer, hvornår og hvordan du bruger brandingelementerne, hvad du skal/ikke skal gøre med dem osv.
Sådan designer vi dine branding-design
Vores generelle designprocesser gør det nemt for dig at brainstorme og samarbejde med os, uanset hvor i verden du befinder dig – uanset om det er til branding-design, app-design eller noget helt tredje. Samarbejdet foregår med et team af vores designere, som har mange års erfaring med grafisk design samt kurser og certificeringer fra Interaction Design Foundation og Baymard Institute.
De gør det muligt for os at mødes online, lige meget hvor vi, du og dine kollegaer befinder sig i verden – vi mødes i Google Meet, hvor vi gennemgår og finjusterer de første skitser til dit brand-design, som vi har udviklet på forhånd. Efter mødet får du et opdateret design med de ændringer, vi blev enige om, så du kan teste det og gennemgå det med dine kollegaer.
Sådan er vores branding-designproces
- Vi begynder med at tilegne os solid viden om din virksomhed gennem en række møder og en gennemgang af din nuværende online tilstedeværelse.
- Vi tegner foreløbige skitser til dit logo. Vi starter med en grundlæggende skitse, som gør det muligt at forestille sig, hvordan logoet vil se ud på sort-hvide eller gråtonede medier.
- Vi præsenterer normalt tre skitser, som du kan vælge imellem eller kommentere på. Baseret på din feedback fortsætter vi med at revidere og forbedre skitserne, indtil vi når frem til den bedste version af dit logo.
- Når dit logodesign er godkendt, tegner vi skitsen til en digital version, hvor vi anvender farver, der passer til dit brand. Til dette bruger vi farvepsykologi og vælger farver efter, hvordan de påvirker din målgruppes følelser.
- Vi forbereder logoet til mørke, lyse og farvede baggrunde. Vi sørger også for, at dit brand er genkendeligt, så det passer til din brandidentitet, selvom det kun er logoet, der bruges.
- Vi præsenterer derefter dit logodesign på forskellige medier, som er relevante for din virksomhed, for eksempel hjemmesider, sociale medier osv.
- Vi overdrager alle de grafiske elementer til dig, herunder alle originale Illustrator-filer (AI).