Umbraco support

Det kan være udfordrende for en virksomhed at finde teknisk assistance til Umbraco ad hoc-opgaver, da de oprindelige IT udviklere oftest går videre med nye opgaver, så snart et projekt eller en opgave er afsluttet og derfor ikke har tid til den efterfølgende daglige vedligeholdelse og support. Mange virksomheder er derfor nødsaget til at finde freelance-konsulenter, hvilket i sig selv ofte medfører andre udfordringer.

Vores setup samt antallet af udviklere vi har ansat giver os mulighed for at tilbyde en klippekorts løsning hvor du kan trække på vores assistance uden lang ventetid – vi løser typisk ah-hoc opgaver inden for 24 til 48 timer og  stiller ingen krav om minimum opgave størrelse.
Udover teknisk support tilbyder vi også grafisk design.

Ingen minimumsbeløb

Du kan benytte dig af vores Umbraco support via en klippekortsløsning. En kunde vil typisk købe 20 timers udviklings- eller supporttid og bestemmer selv, hvornår og hvorledes disse timer indløses. Vi kræver ikke noget månedligt minimumsforbrug og hvis du ønsker at afbryde samarbejdet inden den forudbetalte tid er opbrugt, vil restbeløbet blive refunderet.

Eksempler på Umbraco support:

  • Hjælp og teknisk support til brug af Umbraco
  • Udvikling af mobile apps,  understøttede af Umbraco
  • Integration af tredjeparts løsninger f.eks CRM, ERP systemer
  • Udvikling af skræddersyede Umbraco plug-in løsninger
  • Teknisk support til og installation af Umbraco plug-in
  • Import og eksport af data
  • Teknisk SEO optimering
  • Hastighedsoptimering
  • Modifikation af grafisk design
  • Justeringer af HTML og CSS
  • Opdatering til den nyeste version af Umbraco

Enkel process og hurtig tidslinie

Support opgaver sendes via vores projektstyringssystem eller email og den tildelte projektleder får automatisk besked. Yderligere afklaring og kommunikation vil foregå via Skype eller vores projektstyringssystem.

Umbraco opgaver

For at undgå misforståelser og tab af tid, vil du forud for større/komplicerede opgaver have et eller flere Skype møde(r) med projektlederen. Dette hjælper os med at forstå hvad du har brug for og frem for alt, hvorfor du har brug for netop det.

Om nødvendigt vil projektlederen involvere en grafisk designer (UI) i den indledende del af projektet.

Fordele ved vores Umbraco support

  • Du betaler udelukkende for den tid der er brugt på at udvikle dit projekt. Vi runder ikke op til de nærmeste 30 eller 60 minutter og vi adskiller fakturerbare og ikke-fakturerbare timer.
  • Du modtager fornuftig teknisk rådgivning fra din projektleder og du vil altid blive tildelt den samme projektleder – vi har ikke et “reserve hold” hos 1902.
  • Vi har indgående kendskab til online marketing og SEO. Dette kommer dig til gode for vi anvender jo den “know-how” i alle de opgaver vi løser.
  • Vores projektstryingssystem garanterer ikke blot gennemsigtighed hele vejen igennem projektudviklingsfacen, det fremmer desuden utvetydig og overskuelig kommunikation blandt alle i team’et, der arbejder på dine opgaver.
  • Vi kan inddrage grafiske designere til at udføre store og små opgaver efter behov. Således undgår du selv at skulle finde en dygtig grafisk designer der har tid til dit projekt.

Bliv ringet op af Peter og få en uforbeholden samtale om dine behov

Kontakt os

Vi har lavet softwareudvikling og konsulentydelser for danske virksomheder siden 1998.

Peter Skouhus

Bliv ringet op af Peter og få en uforbeholden samtale om dine behov