Umbraco support

Slip bekymringerne med et support-setup for dine ad hoc Umbraco-opgaver. Vi tilbyder en Umbraco løsning uden noget minimumskøb, men hvor du blot betaler for den service du løbende bruger. Mindre opgaver løses typisk på 24 timer.

Sådan kommer du i gang

Ingen minimumsbeløb

Du kan benytte dig af vores Umbraco-support via en klippekortsløsning (vi tilbyder ikke faste månedlige supportaftaler da der vil være perioder hvor man ikke har behov for support). En kunde vil typisk købe 20 timers udviklings- eller supporttid og bestemmer selv hvornår og hvordan disse timer indløses. Vi kræver ikke noget månedligt minimumsforbrug, og hvis du ønsker at afbryde samarbejdet inden den forudbetalte tid er opbrugt, vil restbeløbet blive refunderet.

  • Hjælp og teknisk support til brug af Umbraco
  • Udvikling af mobile apps,  understøttet af Umbraco
  • Integration af tredjepartsløsninger, f.eks CRM- og ERP-systemer
  • Implementering af PIM-systemer for Umbraco-webshops
  • Udvikling af skræddersyede Umbraco plug-in-løsninger
  • Teknisk support til og installation af Umbraco plug-ins
  • Import og eksport af data
  • Teknisk SEO-optimering
  • Hastighedsoptimering
  • Modifikation af grafisk design
  • Justeringer af HTML og CSS
  • Opdatering til den nyeste version af Umbraco

For at undgå misforståelser og tab af tid vil du forud for større/komplicerede opgaver have et eller flere Skype-møde(r) med projektlederen. Dette hjælper os med at forstå hvad du har brug for, og frem for alt hvorfor du har brug for netop det.

Om nødvendigt vil projektlederen involvere en grafisk designer (UI) i den indledende del af projektet.

Supportopgaver sendes via vores projektstyringssystem eller e-mail, og den tildelte projektleder får automatisk besked. Yderligere afklaring og kommunikation vil foregå via Skype eller vores projektstyringssystem.

  • Du betaler udelukkende for den tid der er brugt på at udvikle dit projekt. Vi runder ikke op til de nærmeste 30 eller 60 minutter, og vi adskiller fakturerbare og ikke-fakturerbare timer.
  • Du modtager fornuftig teknisk rådgivning fra din projektleder, og du vil altid blive tildelt den samme projektleder – vi har ikke et “reservehold” hos 1902.
  • Vi har indgående kendskab til online marketing og SEO. Dette kommer dig til gode for vi anvender jo den “know-how” i alle de opgaver vi løser.
  • Vores projektstryingsystem garanterer ikke blot gennemsigtighed hele vejen igennem projektudviklingsfasen, det fremmer desuden utvetydig og overskuelig kommunikation blandt alle i teamet der arbejder på dine opgaver.
  • Vi kan inddrage grafiske designere til at udføre store og små opgaver efter behov. Således undgår du selv at skulle finde en dygtig grafisk designer der har tid til dit projekt.

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov