Magento support – ad hoc-opgaver udført hurtigt og effektivt

Oplev effektiv support fra vores team af Magento-certificerede udviklere. Vi er et erfarent bureau med en hurtig ekspeditionstid på dine ad hoc-vedligeholdelsesopgaver. Læs her, hvis du har brug for mere viden om, hvordan 1902 Software kan hjælpe dig med din Magento webshop.

Med vores pålidelige Magento support kan du for eksempel købe et 20 timers klippekort til udvikling/support, som du kan bruge helt efter behov til at forbedre din Magento webshop.

Overvejer du at tilføje en mindre funktionalitetsudvidelse eller ændre et banner? Send opgaven til os, og vi vil typisk få det klaret inden for 24 timer. Du bestemmer hvornår og hvordan, du vil bruge dine klip til Magento support, som har en gyldighed på to år fra købsdagen. Hvis du vil afslutte klippekortordningen, før timerne er opbrugte, refunderes værdien af de ubrugte klip til din bankkonto.

  • CSS/HTML-tilpasninger
  • Opdateringer til tredjeparts systemintegrationer, for eksempel ERP, PIM, inventory
  • Installation og test af Magento-moduler
  • Installation af Cloudflare firewall
  • Særlig udvikling/forbedring af moduler
  • Opsætning og konfiguration af Magento Varnish Caching
  • Opsætning, konfiguration og support af webshopændringer
  • Import/eksport af produkter
  • Opsætning af nye sider
  • Tutorials, der giver dig god hjælp til Magento
  • Ændringer i bannerdesign og grafisk design
  • Opsætning af splittest og anden teknisk assistance til salgskampagner

Til større opgaver med Magento support udarbejder vi et detaljeret estimat, før vi starter. Du bliver holdt informeret via daglige rapporter om, hvordan opgaven skrider frem – nogle rapporter genereres automatisk, andre bliver skrevet af projektlederen.

Der afholdes 1-2 ugentlige møder for at drøfte projektet. Her kan du selvfølgelig stille spørgsmål, og der kan laves mindre justeringer, hvis det er nødvendigt. Gennem vores projektstyringssystem, som du får adgang til, kan du holde styr på, hvilke opgaver der er udført.

Kunderne sender opgaver til Magento support gennem vores projektstyringssystem. Når opgaven er modtaget, vil din udpegede projektleder tage sig af den så hurtigt som muligt. Opfølgende spørgsmål bliver afklaret enten i projektstyringssystemet eller via Google Meet.

Når alle spørgsmål er afklarede, uddelegerer projektlederen opgaverne til udviklerne og webdesignerne. Små ad hoc-opgaver udføres typisk inden for 24-48 timer, så du hurtigt får hjælp til og en løsning på din opgave.

Som bureau har vi stor erfaring med Magento support, og vi ved, hvordan effektive projektforløb håndteres. Du får tildelt en teknisk projektleder, der lærer dit system at kende, og som du kan kommunikere med dagligt gennem vores projektstyringssystem.

Du arbejder altid med den samme projektleder – det giver efter vores erfaring de bedste resultater.

  • Ingen ugentlig, månedlig eller årlig minimumsbetaling
  • Du betaler kun for brugt tid: Hvis vi for eksempel arbejder 1,34 timer, så betaler du kun for 1,34 timer – vi runder ikke op til nærmeste 30 eller 60 minutter, hvilket ellers er almindeligt i branchen.
  • Vi har et team af certificerede Magento-udviklere, hvilket betyder, at du får teknisk ekspertise fra et helt team og ikke kun fra en enkelt person.
  • Når et projekt er afsluttet, vil det samme team, der udviklede din webshop, også være det team, der yder den efterfølgende Magento support. Hos 1902 Software vil du altid arbejde med det samme team – det sikrer konsistens og stabilitet.
  • Vi har designere, der kan levere grafisk arbejde eller forbedre det eksisterende – hvis du ønsker det.
  • Vi har stor erfaring med at løse mindre daglige opgaver hurtigt og effektivt – typisk inden for 24 timer.
  • Vores projektstyringssystem sikrer, at dine opgaver ikke overses, og gennem systemet kan du se statussen på dit projekt døgnet rundt.

Få tilsendt et link til vores prisliste

Der opstod en fejl, der er markeret med rødt. Opdater dine indtastninger og prøv igen.