Support af Magento 1 og 2

Få et pålideligt setup til daglige vedligeholdelsesopgaver eller forbedring af nuværende funktionaliteter på din Magento 1 eller 2 webshop løsning. Når du er kunde hos 1902 er der som at arbejde med en full stack udvikler fordi du arbejder med et dedikeret team bestående af en teknisk projektleder, udviklere, designere og software-testere. Vi yder professionel Magento support og bestræber os på altid at færdiggøre små ad-hoc opgaver indenfor 24 timer.

Sådan kommer du i gang

Magento-support

Vi løser Magento-supportopgaver og hjælper vores kunder i brugen af Magento. Hos os har kunden altid den samme fast tilknyttede tekniske projektleder og det samme hold programmører. Vi benytter aldrig freelanceprogrammører eller outsourcer opgaverne til andre leverandører.

Klippekort

Med vores Magento-webshop klippekortløsning kan du købe 20 timers udvikling og/eller support til løsning af løbende Magento-opgaver. Du bestemmer selv hvornår du vil bruge timerne, og de udløber først efter 2 år.

  • CSS/HTML-ændringer
  • Integrationsudvikling til f.eks. ERP eller leverandørintegrationer
  • Implementering af relaterede systemer, f.eks. PIM
  • Installation og test af nye moduler
  • Specialudvikling af nye Magento-moduler
  • Opsætning og konfiguraiton af Magento varnish caching
  • Hjælp til brugen af Magento
  • Opsætning, konfigurationsændringer
  • Grafisk design-ændringer
  • Bannerdesign
  • Opsætning af nye sider
  • Split-test-opsætning
  • Import/eksport af varer

Ved større Magento-opgaver laver vi et detaljeret estimat før opgaven påbegyndes, og du vil efterfølgende blive holdt informeret gennem daglige rapporter – nogle er automatiske, andre er skrevet af din projektleder.

Normalt afholdes et eller to møder om ugen hvor projektfremgang, småjusteringer og ændringer aftales.

Du kan gennem udviklerportalen følge med i nøjagtigt hvor mange timer der bruges, samt hvor meget de forskellige ting koster at lave.

Opgaver skrives direkte ind i vores projektstyringssoftware eller sendes via e-mail.  Når opgaven er modtaget, bliver den tjekket af din projektleder. Hvis opfølgende spørgsmål er nødvendige, afklares de enten via e-mail eller f.eks. et Skype-møde.

Det er projektlederen her i Manila som uddelegerer opgaverne til udviklerne og de grafiske designere.

Hvis vi modtager mindre opgaver om morgenen – Manila-tid – er det ikke unormalt at vi er færdige når du kommer på kontoret om morgenen.

  • Intet ugentligt, månedligt eller årligt minimumsforbrug.
  • Du betaler kun for den tid vi arbejder for dig; arbejder vi 1,34 timer, så betaler du for 1,34 timer – vi afrunder ikke.
  • Vi har mange dedikerede og certificerede Magento-konsulenter, hvilket betyder at du ikke er afhængig af én konsulent.
  • Vi har grafikere som kan klare de grafiske opgaver, og vi kan arbejde sammen med din(e) grafiker(e) hvis det ønskes.
  • Vi har stor erfaring med at løse små daglige opgaver hurtigt og effektivt, typisk  inden for 24 timer.
  • Vores projektstyringssystem sikrer at dine opgaver ikke glemmes, og du kan se hvor i processen dine opgaver er, 24/7.
  • Du har en personlig projektleder som kender dit system, og med hvem du har den daglige kommunikation med.

Bliv ringet op af Peter inden for 24 timer og få en uforbeholden samtale om dine behov