Serviceaftaler til support og udvikling
Hvis du har behov for hjælp til brug og drift af WordPress, Magento, Umbraco, skræddersyet software, app, design, og testing, kan du lave en serviceaftale med os.
Du får tildelt en teknisk projektleder, som forstå din platfrom og sætter sig ind i din opsætning, før vi starter samarbejdet. Ud over at løse tekniske opgaver deler vi også ud af vores store viden og erfaring.
Ofte taler du direkte med den tekniske projektleder gennem Google Meet, når dine opgaver skal gennemgåes, hvilket gør kommunikationen nem og gnidningsfri.
Opgavetyper
Du får meget ud af en serviceaftale hos os.
Vi løser mange forskellige opgaver, herunder udvikling og tilpasninger af hjemmesider og webshops, UI/UX optimering, programmering af plugins/moduler, hastighedsoptimering, integrationsudvikling, backend-udvikling, opdatering, installation og konfiguration af plugins, teknisk SEO, opsætning og konfiguration af servere samt konfiguration af diverse Google værktøjer såsom f.eks. Google Tag Manager.
Priser
Vores timepriser afhænger af de opgaver, vi løser. Du kan hente vores prisliste her.
Vi runder ikke op til nærmeste 30 eller 60 minutter, når vi har møder eller arbejder på en opgave, selvom det ofte er tilfældet inden for branchen. Hos os betaler du kun for medgået tid, og vi skelner naturligvis mellem fakturerbare og ikke-fakturererbare timer.
Reaktionstid
Du er garanteret en hurtig svartid med en serviceaftale.
Vi reagerer normalt inden for 30-90 minutter i den normale arbejdstid, som er 8:00 til 19:00 Filippinsk tid (GMT +8). Mellem klokken 19:00 og 23:00 filippinsk tid kan eksisterende kunder kontakte os på en supportmail. Mellem 23:00 og 06:00 yder vi ikke support, medmindre vi har en aftale herom, f.eks. i forbindelse med lancering af nye hjemmesider eller webshops.
Sådan sendes opgaverne
Hos os er din kontaktperson den tekniske projektleder som er ansvarlig for samarbejdet i din serviceaftale. Det er ham eller hende, du kontakter, når du har en eller flere opgaver, som skal løses.
For at gøre det nemt har vi et projektstyringssystem, hvor du lægger opgaverne ind. Det er også her, alt kommunikation foregår, så der er fuld dokumentation for, hvad der er opnået enighed om.
I systemet kan du også følge opgaverne, så du altid ved, hvor langt i processen de er. Det gøres i et såkaldt scrumboard.
Sådan starter vi vores samarbejde
Før du indgår en serviceaftale med os, laver vi et review af din hjemmeside eller webshop. Målet med reviewet er at forstå, hvordan det er sat op, så vi ved, hvad vi går ind til. Reviewet er gratis, og vi fokuserer på:
- Kodekvalitet
- Opbygning af systemer (om der er lavet ændringer i basissystemet m.v.)
- Måling af hastighed
- Gennemgang af tredjeparts plugins (er de alle nødvendige og er de opdateret)
- Teknisk SEO
- Review af server-opsætning eller hosting-setup
Det tager normalt 2 dage, fra vi får adgang til systemet, til vores review er færdigt, og vi kan gennemgå det med dig.
Hvis ikke vi finder graverende fejl, kan vi typisk påbegynde arbejdet få dage efter gennemgangen.
Kontakt os i dag så vi kan få en snak om hvordan vi kan samarbejde og starte en serviceaftale.