Support uden binding
Vores support-setup fungerer som en pay-as-you-go-løsning — du kan købe 20 timer til Umbraco support eller udvikling og beslutte, hvornår og hvordan timerne skal bruges. Der er ikke noget mindste forbrug eller en månedlig retainer – hos os betaler du kun for den tid, du bruger. Vi runder heller ikke op til nærmeste hele eller halve time.
Hvis du ønsker at stoppe, inden din forudbetalte supporttid er opbrugt, bliver den ubrugte saldo sendt retur til dig.
Eksempler på Umbraco support
- Hjælp og support til brug af Umbraco samt Umbraco Cloud support
- Tredjeparts integrationer – f.eks. CRM og ERP-systemer
- Implementering af PIM-systemer til Umbraco webshops
- Brugerdefineret udvikling af Umbraco-pakke
- Installation og support af Umbraco-pakke
- Import og eksport af data
- Teknisk SEO
- Hastighedsoptimering
- Grafisk design – tematilpasning og anden hjemmesidegrafik
- HTML- og CSS-tilpasninger
- Opgradering af Umbraco til nyeste version
Vi udvikler også mobile apps, der kan integrere med Umbraco.
Komplekse Umbraco supportopgaver
Ved mere komplekse supportopgaver holder du typisk først et møde med din 1902 Software-projektleder, så denne kan forstå dine behov og opgavens omfang. Dette reducerer fejl og spildtid, når vi begynder på arbejdet, og det hjælper os med at forstå, hvad du har brug for, og hvorfor du har brug for det – det gør det nemmere at levere et godt resultat.
Om nødvendigt vil projektlederen involvere en grafisk designer til UI/UX opgaver.
Simpel proces og hurtigt i mål
Umbraco support håndteres via vores projektstyringssystem. Systemet giver din tildelte projektleder besked, når du har lagt en ny opgave ind. Herefter sendes svar om, hvornår vi udfører opgaven. Såfremt det er nødvendigt at gennemgå det, der skal laves, sker det enten på et Google Meet-møde eller via dialog i projektstyringssystemet (afhængigt af opgavens kompleksitet).
Fordele ved vores support-setup
- Du betaler kun for den tid, der bruges på at fuldføre opgaven. Vi runder ikke op til nærmeste hele eller halve time, og vi adskiller fakturérbare og ikke-fakturérbare timer.
- Du får teknisk forsvarlige råd og forslag baseret på best practices fra din projektleder.
- Du arbejder altid med det samme projektleder- og udviklingsteam – det sikrer høj kvalitet hele vejen igennem.
- Vi har indgående viden om online markedsføring og SEO, og vi anvender vores knowhow, hver gang vi laver en opgave.
- Vores projektstyringssystem sikrer både gennemsigtighed i hele projektets udviklingsproces og klar og tydelig kommunikation med det team, der arbejder på dit projekt.
- Vi involverer grafiske designere til at udføre opgaver, alt efter behov. På den måde sikrer vi, at der altid er en designer til rådighed til dit projekt.
Gratis Umbraco SEO-pakke
Læs mere om vores 1902 SEO+-pakke, som er en pakke til Umbraco, der er designet til, at du nemt kan styre din hjemmesides tekniske SEO.